- Here we go again!

Nu har jag raderat alla gamla inlägg, och designen jag har är ny och tråkig. Den jag hade var bra mycket snyggare, då jag hade gjort den själv. Men jag minns fan inte hur man gjorde! Aja, minnet kommer väl tillbaka så småningom...

Mycket har hänt under året som var. Det största misstaget jag gjorde var att flytta ihop med min dåvarande pojkvän i en 2a på Murberget i Härnösand. Det höll dock bara i knappt fyra månader. Så jag flyttade hem till Örnsköldsvik och Gideå igen. Det var även jag som fick ta dom två kattungarna vi hade skaffat tillsammans. Den ena har nu flyttat till en kompis sedan ett tag tillbaka och den andra har jag kvar.

Började även festa som en jävla tok när jag var tillbaka i Ö-vik. Bodde i princip hos Carro, och vi festade så fort vi fick tag i något ungefär... Det slutade på värsta tänkbara sättet... Nu är det iallafall lite lugnare på den fronten!

Kan även säga att det nya året inte började så bra. Blev en rätt lugn nyår så firade dagen efter istället, och lördagen... Way too much alcohol! Vilket resulterade i mååånga minnesluckor! Klippte mitt hår själv (hur jävla dum få man va?!), snodde en älg från Castello. Haha men det minns jag iallafall... Resten ska vi inte ens ta upp.

Well, det var allt jag orkade skriva om just nu. See ya!


/ Den där Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

- Here we go again!

Nu har jag raderat alla gamla inlägg, och designen jag har är ny och tråkig. Den jag hade var bra mycket snyggare, då jag hade gjort den själv. Men jag minns fan inte hur man gjorde! Aja, minnet kommer väl tillbaka så småningom...

Mycket har hänt under året som var. Det största misstaget jag gjorde var att flytta ihop med min dåvarande pojkvän i en 2a på Murberget i Härnösand. Det höll dock bara i knappt fyra månader. Så jag flyttade hem till Örnsköldsvik och Gideå igen. Det var även jag som fick ta dom två kattungarna vi hade skaffat tillsammans. Den ena har nu flyttat till en kompis sedan ett tag tillbaka och den andra har jag kvar.

Började även festa som en jävla tok när jag var tillbaka i Ö-vik. Bodde i princip hos Carro, och vi festade så fort vi fick tag i något ungefär... Det slutade på värsta tänkbara sättet... Nu är det iallafall lite lugnare på den fronten!

Kan även säga att det nya året inte började så bra. Blev en rätt lugn nyår så firade dagen efter istället, och lördagen... Way too much alcohol! Vilket resulterade i mååånga minnesluckor! Klippte mitt hår själv (hur jävla dum få man va?!), snodde en älg från Castello. Haha men det minns jag iallafall... Resten ska vi inte ens ta upp.

Well, det var allt jag orkade skriva om just nu. See ya!


/ Den där Maria


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu